Prázdnota je čistá, hladovění je lék...

Konec

5. dubna 2018 v 20:03
Vím že tenhle blog nikdo nečte, ale třeba na něj za pár let narazí někdo, kdo bude chtít takovýmto způsobem zhubnout. Nedělejte to. Končím s anou. Sbohem
 

13.3.

13. března 2018 v 17:47 |  Jídelníčky
Snídaně: Banán, mandarinka
Svačina: Jablko
Oběd: Červený grapefruit, kiwi, trošku hroznového vína
Svačina: Rajčátka cherry, půlka salátové okurky
Večeře: Sojové maso, vařený květák, troška rýže a salát

No mohlo to být lepší, budu ještě cvičit a uvařím si další zelený čaj. :/

12.3.

12. března 2018 v 18:18 |  Jídelníčky
Snídaně: Banán, trošku hroznového vína
Svačina: Dvě jablka
Oběd: Grapefruit červený, kiwi
Svačina: Kuskus
Večeře: Kus salátové okurky, pár cherry rajčátek

Pohyb: Chůze, trošku posilování
 


7.3.

9. března 2018 v 7:35 |  Jídelníčky
Sn: Ovofit
Sv: Nic
Ob: Malá krabička tuňáka v rajčatové omáčce, dvě rajčata
Sv: Kuskus
Ve: Dvě celozrnné tyčinky (ale dala jsem si je v 17 h a pak jsem šla ven)
Pohyb: Chůze (10 km), trošku posilování a kardia

6.3.

6. března 2018 v 16:41 |  Jídelníčky
Snídaně: Ovofit
Svačina: Jablko
Oběd: Grapefruit červený
Svačina: Mléko polotučné, dvě rajčata
Večeře: Kuře, bramborové knedlíky, salát

1.3.

1. března 2018 v 18:56 |  Jídelníčky
Snídaně: Celozrnný rohlík
Svačina: Celozrnný rohlík, jablko
Oběd: Jablko, mysli tyčinka
Svačina: Domácí jogurt
Večeře: Bulgur se zeleninou
Celkem: 800 kcal
Pohyb: Chůze, trošku posilování

27.2.

27. února 2018 v 7:53 |  Deníček
Tak se vám po delší době hlásím zase. Určitě čekáte něco jako "za u dobu jsem zhubla 8 kg..." I já bych toto teď ráda psala, ale krutá pravda je taková, že vážím 53-54 kg. Takže jsem se od cíle ještě vzdálila. Dala jsem si tedy čas do přijímaček. POSLEDNÍ ultimátum. Je mi jasné, že tomu už asi moc nikdo nevěří a já se tomu ani nemůžu divit. Ale udělám pro to všechno. Nezačnu si hned nastavovat diety o 200 kcal, mono, hladovky atp., protože se znám, nevydržela bych to a přejedla se. Momentálně tedy jedu do 1000 kcal, ale na intru 800, protože tady si můžu sama určit co budu jíst a nejsou tu rodiče. Takže žádné sladkosti atd. (pouze ty zdravější), vyhýbání se tučným jídlům, bílému pečivu atd. Ode dneška je to nějakých šest týdnů, pokusím se tedy shodit šest kilo. Nereálné to není, párkrát si příjem zvýším alspoň na 1400 kcal (tak 3x) s tím, že se budu hodně hýbat, abych si úplně nezpomalila metabolismus a nezaseko se hubnutí, možná zařadím i jednu hladovku. Jedno kilo týdně opravdu není moc a už to konečně musím zvládnout! Tak zatím. :))

8.1.

8. ledna 2018 v 7:11 |  Jídelníčky
No samozřejmě jsem to nevydržela. Takže tento týden najíždím na přesnídávkovou dietu! Respektive těch pět dní, co budu na intru. Samé přesnídávky a mám tam jeden Sunárek-kašičku v kapsičce. xD Prostě zpátky kojencm. :D Budu vás informovat, jak to jde, jak se cítím, jestli mám hlad atd.

4.1.

4. ledna 2018 v 19:10 |  Jídelníčky
Jsem kráva. Dnešek začal tak skvěle, ale zase jsem to pokazila a dala si cheat day!! Takže zítra bude HLADOVKA a nesmím to porušit. Tenhle den nesmí nic pokazit, takže zítra bude hladovka a o víendu přesnídávky! Řeknu, že mě bolí zuby, což je pravda. A NEPORUŠÍM TO! Nechci být pořád tlustá.

Jak utajit anu

1. ledna 2018 v 14:33 |  Tipy a triky
1) Pokud nejste tlustí, nikomu neříkejte, že hubnete. Vyhnete se tak zbytečným debatám a hlídání.
2) Staňte se vegetariány, nebo to alespoň tvrďte-pak si budete moct dát pouze brambory/jakoukoliv přílohu a nikomu to nebude připadat divné.
3) Až si okolí všimne, že jste zhubli, sveďte to třeba na štítnou žlázu, stres, nebo víc pohybu.
4) Řekněte, že přibrat nechcete, ale nesnažíte se ani hubnout a jste takhle spokojení.
5) Když musíte jíst, tak před lidmi, ať vidí, že něco jíte.
6) Nebavte se pořád o jídle.
7) Vyhazujte jídlo (ne do koše doma, odnášejte ho do popelnice až rodiče budou pryč)
8) Pokud máte zvědavé sousedy, raději si jídlo berte s sebou ven a vyhoďte ho někde ve městě.
9) Když vyhazujete jídlo, ušpiňte talíře, nechte drobky na stole, nebo měkde nechejte válet papírek od sušenky.
10) Využijte nemoc k hubnutí-nikdo se nebude divit, že nemáte chuť k jídlu a potají u toho můžete i cvičit. Nemoc se tak možná protáhne, zato můžete zhubnout dost kilo.

Kam dál