Prázdnota je čistá, hladovění je lék...

8.1.

8. ledna 2018 v 7:11 |  Jídelníčky
No samozřejmě jsem to nevydržela. Takže tento týden najíždím na přesnídávkovou dietu! Respektive těch pět dní, co budu na intru. Samé přesnídávky a mám tam jeden Sunárek-kašičku v kapsičce. xD Prostě zpátky kojencm. :D Budu vás informovat, jak to jde, jak se cítím, jestli mám hlad atd.
 

4.1.

4. ledna 2018 v 19:10 |  Jídelníčky
Jsem kráva. Dnešek začal tak skvěle, ale zase jsem to pokazila a dala si cheat day!! Takže zítra bude HLADOVKA a nesmím to porušit. Tenhle den nesmí nic pokazit, takže zítra bude hladovka a o víendu přesnídávky! Řeknu, že mě bolí zuby, což je pravda. A NEPORUŠÍM TO! Nechci být pořád tlustá.

Jak utajit anu

1. ledna 2018 v 14:33 |  Tipy a triky
1) Pokud nejste tlustí, nikomu neříkejte, že hubnete. Vyhnete se tak zbytečným debatám a hlídání.
2) Staňte se vegetariány, nebo to alespoň tvrďte-pak si budete moct dát pouze brambory/jakoukoliv přílohu a nikomu to nebude připadat divné.
3) Až si okolí všimne, že jste zhubli, sveďte to třeba na štítnou žlázu, stres, nebo víc pohybu.
4) Řekněte, že přibrat nechcete, ale nesnažíte se ani hubnout a jste takhle spokojení.
5) Když musíte jíst, tak před lidmi, ať vidí, že něco jíte.
6) Nebavte se pořád o jídle.
7) Vyhazujte jídlo (ne do koše doma, odnášejte ho do popelnice až rodiče budou pryč)
8) Pokud máte zvědavé sousedy, raději si jídlo berte s sebou ven a vyhoďte ho někde ve městě.
9) Když vyhazujete jídlo, ušpiňte talíře, nechte drobky na stole, nebo měkde nechejte válet papírek od sušenky.
10) Využijte nemoc k hubnutí-nikdo se nebude divit, že nemáte chuť k jídlu a potají u toho můžete i cvičit. Nemoc se tak možná protáhne, zato můžete zhubnout dost kilo.
 


Tipy na hubnutí

1. ledna 2018 v 14:22 |  Tipy a triky
1) Zmenšete porce. Sice se to může zdát jako málo účinné, ale pokud denně jíte dejme tomu 1800 kcal a všechny svoje porce zmenšíte na polovinu, najednou to bude 900 kcal a to se vyplatí.
2) Před každým jídlem vypijte alespoň půl litru vody.
3) Kupte si psyllium.
4) Jezte dlouho a pokud jste plní, nedojídejte porci, ušetříte tim kalorie.
5) Žvýkejte žvýkačky. Bez cukru.
6) Když máte chuť na colu, dejte si zerro.
7) Vypijte alespoň 2,5 l vody denně.
8) Vypijte denně dva šálky zeleného čaje-urychluje metabolismus.
9) Pijte nalačno vodu s citronem/octem
10) Vyhněte se šťávám a limonádám.
11) Seďte rovně, klepejte nohou, žvýkejte, zkrátka buďte pořád v pohybu.
12) Všude choďte pěšky
13) Nelehejte/nesedejte si po jídle. Protáhněte se, jděte se projít, umyjte nádobí, prostě se nějakým způsobem hýbejte.
14) Nejezte po osmnácté hodině.
15) Najděte si nějaký sport.
16) Smějte se
17) Nebo se naopak podívejte na horror-i strachem se spalují kalorie.

1.1. 2018

1. ledna 2018 v 14:08 |  Jídelníčky
Sn: nic
Sv: nic
Ob: červená čočka, volské oko, kysané zelí
Sv: mandarinka, polotučné mléko
Ve: ??

O mně

1. ledna 2018 v 13:59 |  Deníček
Ahoj, v tomto článku vám sdělím něco o mně. Jmenuju se Eliška a tyto stránky jsem si založila, abych se s vámi podělila o svoje jídelníčky, pocity a tak dále.
Jak a kdy to vlastně všechno začalo?
Nikdy jsem nebyla tlustá. Vlastně jsem většinu života měla mírnou podváhu. Dost lidí se mi posmívalo a říkali mi, že jsem anorektička a že určitě nic nejím. Přitom jsem asi od šesti let jedla dospělácké porce a zdravě se u nás nejedlo nikdy. Skoro žádná zelenina, hodně bílého pečiva, uzeniny, máslo, smažené věci...zkrátka jako kdybychom se právě vrátili z koncentračního tábora. Když mi bylo čtrnáct let, rozhodla jsem se, že budu vegetariánka. Tenkrát jsem měřila 172 cm a vážila 49 kg. Bohužel mě v tom nikdo nepodporoval a stálo je evidentně hrozné přemáhání, kupovat mi bezmasé náhražky a sama jsem na to peníze neměla, jedla jsem hlavně přílohy a začala mít hlad. Takže jsem začala víc jíst mimo hlavní jídla, nakonec jsem jedla asi osmkrát denně, naposledy v deset, cpala jsem do sebe jídla co se dalo, lupínky s mlékem, brambůrky, chleba, sýr a přestala jsem až tehdy, kdy mi bylo špatně od žaludku. Za necelý rok záchvatovitého přejídání jsem se dostala na 57 kg pořád při výšce 172 cm. Nebyla jsem tlustá ani náhodou, ale už jsem nebyla ta hubená holka s tenkýma nohama a žádnym zadkem. Už jsem byla normální a to mi vadilo. A tak jsem začala hubnout. Jedla jsem asi 1300 kcal denně a za týden nachodila kolem 40 kilometrů, každý den jsem posilovala a pila dva hrnky zeleného čaje denně. Tímto způsobem jsem se dostala asi za tři týdny na 54 kg. Postupně jsem začala objevovat různé pro ana blogy a začala to zkoušet taky. Střídalo se to s přejídáním, dostala jsem se zpátky na 56 kg a koncrm léta na 51. Bohužel se to zvrtlo a na střední (gympl) jsem nastoupila s 55 kg. Psychicky jsem na tom byla hůř a hůř. Neměla jsem čas ani na mojí největší vášeň-koně, ale začala jsem tancovat. Byla jsem šťastná, bavilo mě to, našla jsem si tam kamarádky, byla tam skvělá parta. Bohužel, na gymplu mi to nešlo a musela jsem přestoupit na jinou střední, která je daleko a musím být na intru. Přišla jsem tedy i o tanec. Mohla bych začít i tady, ale nějak na to nemám chuť a sílu. Já to měla ráda u nás a jinde začínat už nechci. Jsem na tom docela špatně, propadám a nezapadám. Škola je každodenní stres. Zhubla jsem díky tomu na 51 kilo, o Vánocích přibrala na 52 a teď je nový rok a chci začít odznova. Cíl byl 47 kilo, teď už mi je tak nějak všechno jedno a už se ani nechci snažit, abych pak dál nehubla. Je mi to fuk.

Kam dál